21dagar kvar

Idag är det onsdag och jag börjar jobba om 30minuter. Jobbar till 21:30 och efter det så tänke jag höra med Anci om hon vill hjälpa mig igen med mitt tränings program för röggen.. I fredags tränade vi tillsammans och det gick jättebra och var roligt.. I måndags tränade jag själv och jag kände mig inte alls lika motiverad att ligga här på min illaluktande matta själv o göra mina övningar.

Jag har i allafall hunnit vara och sola på Marlenes tygaffär, surrat en stund med henne och jag kom just ur duschen.


Jag har smsat med min döspolare Gulan och vi ska försöka planera ihop nånting helgen den 3-5maj. Vi ska nämligen båda två vara i piteå då och vi brukar ha så roligt tillsammans då vi ska ta vara på det här nu och dra ihop nånting. Ja känner mig riktigt taggad faktiskt.. Kanske grilla och dricka öl på norrstrand eller en hemmafest??

Nu ska jag blåsa håret och göra i orning några mackor tills kvällfikat på jobbet.

image142
Utsikten från jobbet igår eftermiddag

Puss och go!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback