080429

Igår somnade jag tidigt, strax efter 00:00 bara.. och imorse vaknade jag kring 9 tiden med massor av tankar i mitt huvud.
Idag är det bara 15 dagar kvar tills Michael kommer!!
Jag planerade att måla naglarna lila, vilket jag nu gjort..
Jag funderade starkt på att klippa luggen.. Men när jag kom ut ur duschen och blåste håret så bestämde jag mig för att inte göra det.. Om jag ska göra nått med håret så får det bli nånting drastiskt, inte bara klippa luggen som jag brukar..
image151
image153image154

Jag ändrade mig igår över lunchen.. Jag har inte slutat helt med rökningen. Jag testar denna gång att trappa ner..
Jag tappar tålamodet så lätt när jag helt slutar och jag jobbar ändå nära människor och behöver tålamodet..
Jag har rökt 3cigaretter sen lunch igår.. Det är väl rätt okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback