Saker du kanske inte visste om mig?!

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1.  Jag är riktigt riktigt snål. Det är sällan jag faktiskt tillåter mig att köpa ett klädesplagg för över 200kronor.
Skor frå helst inte kosta mer är 400:-

2. Jag är väldigt öppen person men jag är jävligt duktig på att ibland dölja då jag är riktigt ledsen eller arg.

3. Jag tycker det ofta är roligare och lättare att umgås med killar än med tjejer.

4. Jag har ett bra sifferminne och kan de flesta nummer jag behöver veta.. Telefon nummer, person nummer och datum..

5. Jag har fobi mot tomten. Jag blir rädd och får nästan en gråtattack när jag ser en tomtemask.
Jag blev skrämd när jag var liten och tycker fortfarande att det är obehagligt att se maskerade människor. Det vill säga även clowner.

6. Jag duschar alldeles för ofta. Minst 1 gång per dag. Helt ärligt så ska jag faktiskt hoppa in i duschen nu när jag skrivit klart det här..

Utmanade:  De som känner sig manad!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hehe du var då snabb på att skriva in ;) SÅg att du har varit i stan i helgen.. Tråkigt att man ej träffade dig.. :( Såg ju att du var på toxic och med människor jag set under kvällen och allt... Får försöka träffa dig då du är hem nästa gång :D Men skönt att du har det bra och trivs nu iaf. :) stor kram från mig.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback