Peakens helg

Helgen har varit riktigt mysig och bra måste jag medge! : >

Fredag var jag på fest hos Linn men jag blev full rätt tidigt och tyckte inte att det var så ösigt när de andra bara satt och smådrack medan jag var full. Så jag gick över till Jerry och hälsade på.. så det blev ingen utgång för mig.
I Lördags städade och tvättade jag. Senare på kvällen gick jag till Tina som hade födelsedagsfest. Det var rätt mycke trevligt folk där men jag var inte så festarsugen så jag gick hem rätt tidigt, och somnade strax innan spökena vaknade och monstren tittar fram under sängen =)
I Söndags gick jag till Bea och Mange och satt och surrade lite och åt varma mackor =)  Sen ringde Tomas och ville komma förbi under hans lunchrast. Han har köpt en ny bärbar dator och ville låna internet en stund. Senare på eftermiddagen var jag hos Linn och rullade 7 satser negerbollar till hennes födelsedag som är imorgon Onsdag.  Efter rullningen av negerbollarna for jag och Linn och handlade lite på OK där jag också hyrde en film. Senare på kvällen hade jag precis satt på filmen, tänt ljus och tänkte bara mysa när telefonen ringde. Klockan var 21:25 och det var nattpersonalen på jobbet som ringde och ville att jag skulle komma omedelbart och jobba natt.
Jag som inte kan säga nej till jobb, tackade självklart ja. Jag tog med mig filmen på jobbet eftersom det är så lugnt på nätterna på jobbet. Jag skulle inte kunna rekomendera filmen fastän jag har hört många som tyckt den var riktigt bra. Alpha dog hette den...
När jag slutat jobbet 07:15 så åkte jag hem, var vaken till strax innan 9 och sen sov jag bort nästan hela dagen på måndagen.
På kvällen kom Anci, Marcus, Fredrik och Conny Långdahl hit, åt glass, kikade lite på TV och satt och surrade =)


Idag har jag jobbat till 17:30. Under lunchrasten gick jag till arbetsförmedlingen och hämtade ett paket som Britt hade skickat upp med någon som arbetar där. Det var en kofta som jag hade beställt, men tyvärr så passade den inte så jag får ta med den hem till piteå till helgen och skicka tillbaka den.. Det var synd eftersom den var rätt söt!

Efter jobbet har jag sovit middag som vanligt 1½timme :) Sen gjorde jag middag och och åt lite varma mackor efteråt :)
Nu ikväll har jag sett Idol och sitter just nu och tittar på House. Inte så värst spännande kväll ikväll men det kan vara skönt ibland att inte göra nånting annat än att ligga i soffan hela kvällen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback