Oooh

Snart var då den här helgen/veckan slut också.
Jag förstår inte hur tiden kan gå så fort fastän dagarna oftast känns så långa..

Idag i alla fall så fyller Tina år och har fest. Ja har varit dit en sväng och gratulerat henne men jag fick huvudvärk så jag gick hem. Hann bara dricka en öl men det gör mig inget eftersom jag drack igår och onsdags också..

Igår var jag hos Linn och det var rätt trevligt tills jag upptäckte att jag var den enda som hade kommit igång och var lite full så jag drog därifrån kl 23:00.

Nu när jag kom hem så möttes j ag i trappuppgången av en riktigt snygg kille. Han hälsade men jag var i telefon så jag kunde inte stanna och höra mig för om vad det var för nån :) Ja skulle ha tagit och förtärt nån öl och sedan gått ner och hälsat lite mer om jag vågade :)
Hoppas det är nån som stannar här ett tag så man får titta på nått snyggt ibland :)

Just nu sitter man och poppar en skiva som jag bränt idag. Riktigt bara bra musik på den. Hoppas att jag inte har nån granne nu som kommer över och klagar på volymen.

V.40 så kommer mina kläder som ja beställt från H&M. Ja längtar :)

Pusstackheeej  ;>
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback