men åååh

Nu tror jag att mitt duschberoende har gått över styr. Jag duschar håret varje dag och ibland 2 gånger per dag och det är tamme sjutton INTE bra.. Jag måste hålla mit ifrån att duscha håret i några dagar nu. Mitt hår är så torrt jämt nu på grund av att jag duschar och tvättar det för ofta.
Så idag blir det inte att duscha nånting.. nej nej, inte det!! Hålla sig borta från duschen är vad jag ska göra idag!!

I Torsdags var det sista dagen som man kunde utnyttja sin rabatt på 25% på H&M. Jag satte mig och kikade igenom H&Ms shop online och bestämde mig tillslut för att: de här grejjerna ska jag ha.
Men aj vad jag blev lurad av de där fjuttiga 25% rabatten som ja tyckte lät så bra. Jag kom ändå upp i en summa av 1000:- på min beställning..  Men jag fick ganska mycket för mina 1000:-. Men 25% rabatt märktes då inte av.

Idag har det snöat här i arjeplog! Men det är ingenting som har stannat på backen. Men det kommer säkert snöa mer i veckan eftersom det kommer vara 0 gradit. Kanske det blir som när jag var liten, då snön låg på backen på min födelsedag i oktober.. det är jättemånga år sen det var så. Snön kommer ju först vid jul nuförtiden.. Men kanske det vänder nu :)
Så snart förhoppningsvis kan jag ta fram brädan :)

Min snowboard
Nu ikväll ska  jag ta en dejt med Linn och se Idol. Ska kanske gå på en lång promenad du först :)

Puss :>

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback