lugn

Nu är det kört!
Jag ska börja tro på ödet. Eller det gör jag ju så då i och för sig redan lite halft som halft.

Idag har svensson svensson börjat om. Jag sitter i soffan och tittar på det just nu.
Med jämna mellanrum måste man ju förstöra det man byggt upp och älskar.

Ikväll blir det nog lugnt vad jag vet än så länge. Jag vet då i alla fall att jag börjar jobba 07:00 imorgon bitti.
Det börjar kännas att det går riktigt bra på jobbet. Självklart har jag endel kvar att lära mig med rutiner och lokalerna. Men det kommer med tiden!

Sen har jag nog planer på att kanske flytta till karlstad eller åre efter att jag har jobbat klart här.
Men vi får se hur det blir närmare årsskiftet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback