I alla fall fint väder!

Idag är det en jättehärlig dag.. Solen skiner och det blåser bara lite.
Jag hade tänkt tvätta idag men tvättstugan var upptagen just när jag kom ner och det var väl tur för då kan jag gå ut på en lång promenad. jag väntar just nu bara på att jag ska ladda mobilen lite så batteriet räcker när ja ska gå med musik i öronen på promenaden. jag har ju nu fått veta var ljusslingorna är. Jag tror att det blir att gå mot spångarna den här gången. Alla andra gånger jag varit ute och promenerat har jag gått mot kyrkogården och hälsat på gravarna och sen i den stora labyrinten här i arjeplog.. Öberget!! hehe, men jag börjar faktiskt hitta lite där nu ;>

Sen ikväll så ska jag laga middag med Linn och kanske Anna skulle vara med. Det kommer säkert bli jätte trevligt.

Men men, nu ska jag pallra mig ut och rensa mina tankar!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback