Gaaah

iiih, vad jobbigt det kändes att börja göra sig i ordning och gå till jobbet då.. men jag ser fram emot att jag är ju faktiskt ledig torsdag och fredag.. ska bli skönt även fast jag inte tror att jag kommer hitta på så mycket. men man måste ju avra positiv över nånting ibland nån gång.

Idag träffade jag Tomas igen när han kom hit och tog sin lunch rast. Jag brännde en till skiva åt honom så han kan lyssna på lite annat än de låtar som rullar om och om igen på radion.. ;)
Jag fick också göra mig en beställning genom honom att han ska få köpa 2 stockar snus åt mig på kioskpiraten. de är nämligen det billigast på snus vad jag då vet om.. 150kr för en stock kronan. det är ju då nästan halva priset på vad en stock kostar här.. 

 Ne, nu ska jag börja gå ut så jag hinner ta en promenad innan jag börjar jobba nu kl 15:00..

Puss ;>

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback