då så

jag är så less på mitt utseende nu. Tycker att jag sett ut på samma sätt nu jättelänge. Jag vill göra nånting radikalt. Men jag vet inte riktigt vad ännu. Jag vill nog inte klippa av mig håret eller skaffa en ny uppsättning av kläder i min garderob. Jag vill bara ändra hela mig och mitt utseende en stund.. kanske bara för några dagar.. Se hur det känns.. :)

Idag blir tredje dagen på mitt nya jobb och det känns faktiskt himla kul.. Precis som jag hade tänkt mig fast lite bättre. Många yngre och bara trevlig personal..
Jag jobbar kväll och börjar om 1 timme och jag ska försöka komma ihåg att ta med mig nå kvällsfika/middag till mig själv. Igår blev det inte att äta så mycket. Brukar inte bli det då jag jobbar delad tur..

Aja, ska försöka hitta på nått vettigt nu innan jag går till jobbet..

Här är utsikten från vauka!!image48


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback