Z

Oooh så grymt härligt med ledighet.. Idag har jag jobbat till 16:00 och är nu ledig till torsdag 13:30.
Känns otroligt skönt.
Just nu sitter jag och är sur här i min ensamhet.. detta för att jag blev tvärhungrig idag på jobbet kring 14:50 och det har itne gått över än.. Så just nu håller vattnet på att koka på plattan o väntar på att ja ska steka nå quornfärs och putta i några makaroner..
Det är aldrig kul att laga mat åt sig själv :(

Helgen har varit enormt rolig.. om man inte räknar med lördagen då, som gick åt att ligga i soffan och vara bakis..
I söndags var jag ute med Linn på Galtis och sen ut till Skeut och tog några bilder och bara allmänt flummade och hade roligt.
Linn hade med sig Viper som sen när vi kom hem var trött vill jag lova..
Han lade sig direkt på mattan och där låg han helt utslagen :)

idag ska jag KOMMA IHÅG att fylla i lönepapprena, ringa däckteam och gå på presentstugan.. måste komma ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback