yippiie

Jag jobbar kväll idag och börjar på 30min. Jag tycker det är guld värt att jobba kväll och ha hela dagen ledig. Det blir ju nästan så att hela dagen är ledig när man börjar 13:30. Om man kliver upp i tid vill säga.
Jag har nyss varit och handlat lite hårdbräd. Wasa sport+, det finns inget godare! :)

Idag har jag även hunnit ringa och boka en tid hos tandläkaren och det var då på tiden. Har inte varit hos tandläkaren på år och dar :S

I helgen är jag ledig och jag längtar riktigt. Tyvärr så har jag blivit lite mindre taggad på att dricka till helgen. Det skulle vara grymt skönt att bara ta det lugnt. Det är de gångerna när man bara tar det lugnt och tar vara på ledigheten som helgen blir sådär lång och skön! :)

Åååh jag vill vara i gävle imorgon när Takida spelar på Heartbreak!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback