Vatten

Tomorrow, Piteå.
Jag har inte direkt tänkt ut vad jag ska göra hela helgen. Men det kommer väl :>

Anci har varit här ikväll en snabb sväng och surrat lite, annars har jag väl inte gjort så mycket efter jag kom hem från jobbet och duschat. Jo jag har faktiskt varit på ICA och hämtat ut mitt paket från H&M. En mörkblå kofta som jag faktiskt tror att jag ska behålla fastän jag egentligen inte hade tänkt lägga ut nå mer pengar på onödiga klädesplagg. Men den här koftan är Min.

Usch, jag har börjat må dåligt igen efter jag har ätit för mycket eller nått onyttigt. Nu mer dricker jag nästan bara vatten om ja ska dricka nå. Förut hade jag lite dille på olika blandsafter, men nu klarar jag inte ens av det utan de måste vara vanligt vatten.
Men jag måste ju då även få skryta om att det finns inget godare vatten är Arjeplogsvattnet :) Enligt min mening då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback