Utan tvekan bästa köpet

Marknan är över och det har väl varit en bra helg ändå tycker jag.
Jag fick frågan idag om marknan var som jag minns den. Men var den faktiskt inte.. Men det kanske inte är så konstigt eftersom det är ett antal år sen jag var här på marknan. Förut så satt man och tryckte i en stuga på kraja, men nu for man runt på hemma fester och sedan var det utgång. På Hatten i lördags var det fullt hus. Det var nästan för mycke folk där tycker jag. I och för sig var det ju kul att man träffade i princip alla man känner men det var så mycket trängsel så jag fick nästan andnöd.

Idag har jag varit med Anci och ätit lunch på mathörnan. Det var riktigt gott men jag fick lämna nästan hälften för jag fick så rackarns mycket mat.. Sen gick vi till Emma och Sofies salong där jag köpte silicon droppar och Osis dust it.

Det måste vara årets bästa köp tror jag. Mitt hår är i vanliga fall som babyhår.. jättemjukt och lägger sig direkt när jag har tuperat det. Men med den här lilla burken så blir mitt hår så lättarbetat. Så jag är riktigt nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback