Tillfredställd?

Jag känner att ja vill skriva en massa.. men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Helgen i pite var kanon. Brorsans fjälla Frida fixade frillan på mig på fredagen och jag blev mäkta nöjd :)
 Sen var det förfest med jennys ;) och utgång Toxic me Linn. Lördag var jag bakis men dagen var väl rätt okej ändå. Träffade Tomas och Alf en stund sen skjutsade de in mig till stan där ja träffade lillsiss, Marika och lilla Leo :)
Sen skjutsade Tomas hem mig eftersom ja skulle äta middag med Britt pappa monica och farmor. Tyvärr var ja så jäkla bakis så jag la mig på soffan efter maten och somnade där. Sov hela kvällen och vaknade 02:30 och var pigg :/
Söndag for jag och Britt på utfärsäljning av sportkläder på Nolia och där köpte jag en skaljacka för 500kr :)
Pappa och monica kom dit också och pappa köpte en likadan jacka som jag!! :)
Sen for vi till Ekbergs och jag ringde farmor så hon kom också och jag bjöd oss alla på fika. Där satt vi och fikade tills gallerian öppnade och vi gick dit.
Jag tror det gick upp mot en 4000:- i piteå i helgen. Men då fick jag mig 2 dyra klänningar, 2 par skor (stövlar, som jag har så svårt att hitta åt mina små fötter), en klocka, en jacka och 2tröjor. Jag är då i alla fall nöjd :)

Igår brände jag mig på ett fat som var 200grader varmt.. Fick Xylocain gel av sjuksköterskan på jobbet men det fungerade inte. Det som fungerar ska jag meddela är: Idomin Salva. Kanon bra.. Idag så har jag vara förhårdnade blåsor på fingrarna och det gör itne alls ont. Jag har tvärtom ingen känsel i fingerspetsarna.. :)

Idag har marknan dragit igång här i Arjeplog och jag har köpt mig ett blodtrycksreglerande te som jaska testa om de funkar. Jag får nämligen spå mycke blodtrycksfall varje dag på grund av mitt låga blodtryck. Kan funka, eller inte. Det är iallafall värt att testa.

Just nu så håller jag på att dammtorka och städa lite i lägenheten, jag är klar med köket, badrummet och snart vardagsrummet. Sen är det bara sovrummet kvar och att dammsuga överallt.. :)

Jag har alltid mycket för mig och är aldrig ensam, men är jag tillfredställd? Det kan jag inte säga att jag är.
Jag saknar närhet och trygghet..
Känner mig rätt svag faktiskt!!


Lilly Allen - Friday Night 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback