what kind of lover am I?

I'm the flirt.

You're playful in bed - you have the somewhat unique ability to realize that sex is fun. Which is good because you didn't freak out when your partner farted that one time. Sometimes you tease, sometimes you go right at it - but your style differs depending on the mood you're in, and how boring your partner is. And you probably have tried some toys.


Jag gjorde ett test på facebook, det lät ju rätt lovande och lite sanning ligger det kanske i det också! :)

Idag kom jag till jobbet 1h för tidigt. Jag trodde att jag jobbade 7-17 men jag jobbade egentligen 8-16.
Men jag gjorde bara så att jag flexade ut en timme tidigare istället.
Linn har varit här och jag har bjudit henne på middag. Lax o klyftpotatis. smarrigt smarrigt.

Jag väntar på att kanske hon som jobbar här på hotellet skulle kika förbi nu i eftermiddag och ta en titt på min kran i köket som läker. Men hon kanske tar det imorgon istället!

Jag vill vara kär, känna pirr i magen och längtan efter någon.
Jag mår bra som med hur ja lever nu med att vara singel och bara tänker på mig själv, men det skulle vara så härligt att längta efter någon o känna det där pirret i magen. Och lyckan att man har någon som känner likadant.
Men nu är det ju inte så, så jag är bara glad att jag mår bra och har kul för det mesta!

Imorgon ska jag och Anci basta o dricka öl som vi brukar på Torsdagar.. Sen på lördag så ska vi ut i Arvidsjaur på Laponia. Jag är fortfarande jätte taggad o hoppas att de ska bli jättekul!! :)

Min syster ringde till mig igår och berättade om stockholms sjukhem som verkligen verkar vara nånting för mig, de erbjuder boende också om man vill komma och jobba där. Det är ju ett stort plus.
Min siss har nu i 2-3 år försökt få mig att flytta till huvudstaden men utan lycka. Men nu känns det faktiskt som om ja har lite sug efter att söka på det där jobbet på stockholms sjukhem med vård i livets slutskede (palliativ vård)
Vi får se var ja vänder mig efter detta.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback