strunt

Jag gjorde ett test på facebook om vilken "Sex and the city karaktär" jag var...
Detta blev svaret.


You are "Samantha Jones"!

You are bold, spontaneous and liberated. You do what you want, when you want, and who you want. Your life is all about what you make it. Not everyone has the courage to start a successful business or go up to the hottest guy in the bar. But that's why people are attracted to you. Your larger than life persona gives you the ability to negotiate all things, right down to 'your place or mine?'

Ja vet inte riktigt vad man ska tycka om det.. ja har själv lite delade uppfattningar om Samantha..

Igår blev det festande och för mycket dricka.. jag blev riktigt full fastän ja inte tänkte bli det eftersom ja skulle jobba idag. Det var jag Elin, Marielle, Isabell och EmmaLu som var här innan vi sen gick till pizzan och puben.
 Men men, jag har minnesluckor (det var längesen jag hade det)
Men jag kan ändå säga att ja hade kul och jag tog mig till jobbet idag 11:30 också.
Jag har just kommit hem och snokat runt lite på nätet.

Ikväll har jag jobbat med Sigrid och vi har planerat att gå ut på hatten ikväll nyktra. Jag ska försöka filma och ta kort på fulla människor :) Jag glömmer alltid bort att filma då man går ut. Det är ju så kul att se filmklipp på fulla människor, även om det inte är någonting speciell de håller på med på klippet..
Jag ska försöka fånf Anci på film ikväll har ja bestämt mig för!

Nu ska jag lägga in gårdagens bilder på pixbox och sen slänga mig i duschen och göra mig i ordning:)
Kanske jag tillåter mig att dricka en alkoholfri öl. Det är ju ändå så rackarns gott med en alkoholfri jävel :)


Sen har jag ett dilemma..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback