Övertala mig

Jag vet att jag har sagt att jag inte skulle fastna här, som många verkar tro.
Jag sa först att jag bara skulle stanna till årsskiftet och kanske januari om ja fick.
Men nu ska jag erkänna att jag faktiskt har tänkt försöka förlänga. Det ligger ute ett vikariat från 1januari till sista maj som jag har sökt på.. Det skulle vara skönt att vara räddad den perioden efter jul fram till sommarn.
Sen så är det ju så enkelt att söka ett sommarvikariat i någon annan stad. SÅ ja kommer inte att fastna här, bara Kanske vara här lite längre:)

Jag trivs som fisken i vattnet här faktiskt. Ikväll kommer Anci hit och vi ska basta och dricka öl. Jag har köpt hem några alkoholfria öl.. Carlsberg.. De är så goda så:) Anci har varit borta 1vecka och de har hänt en del, så vi ska surra av oss lite i kväll :)
Imorgon är jag ledig, då ska jag försöka hitta på nått vettigt efter att ja har städat, tvättat och betalat hyran!
Om jag har riktigt tur så är det skinande sol och vindstill. Då tänker jag ta snowboarden och hitta mig nån liten kulle att åka på! ; > Om det blir dåligt väder så skulle kanske jag och Elin åka till arvidsjaur och kolla på nå grejjer till hennes lägenhet, och jag har funderat nu i 3 veckor om jag ska köpa den där riktigt snygga Peak skjortan för 900:-
Jag längtar riktigt efter den.. men jag har ändå beslutsångest...

Aja, vi får se! Jag har ju då råd, det är inte där problemet sitter..

Jag saknar Viktor. Nu är det för länge sen jag träffade honom.. 3veckor tror jag.
Men jag ska nog åka till pite nästa helg och hälsa på!!
Hoppas det blir lika trevligt som min förra vistelse ;)

Puss Ciao





Yellow card - dear bobby
Björn Nilsson - One World Apart

image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback