Med Anci

Idag är jag ledig men jag väcktes imorse kring 11 av att Tomas ringde, pigg och alert och frågade om jag var vaken, vilket jag inte riktigt var. Men det var bara kliva upp och nämna denna dag till min stora städar dag!
Jag har bytt sängkläder till de nya som ja har köpt här på konsum, lite gulligt fast kanske tantigt?
Tvättmaskinerna, torkskåpet o torktumlarn kör på för fullt just nu och det är dammtorkat och dammsugit här.
Det är så skönt när man får allting gjort på en gång!

På drygt en timme så kommer Anci hit med mina färgade linser som har kommit idag!! Jag beställde två stycken den här gången, likadana blå som ja beställde förra gången och nu ett par bruna också! Jag har alltid velat ha bruna ögon så jag hoppas att ja passar i de bruna linserna. Jag får i så fall nöja mig med det! :)

Elin Sundström har börjat jobba här på Simloc nu så i morse gick jag enr till frukosten och bjöd henne på kaffe i samband med att jag ändå skulle ner och sätta igång tvättmaskinerna!
Hon slutar kring 3 idag så då ska hon komma upp till mitt "rum" och bränna en skiva o surra lite! :)

På Torsdag har jag och Anci bestämt att vi ska basta o dricka nån pilsner som vanligt. Det har som blivit lite tradition eller vana! Det är så skönt att sitta i värmen med en iskall öl och trevligt sällskap och sedan gå ut till den lilla "relaxavdelningen" och fortsätta surra medan man eftersvettas lite. 

Sen på Lördag så har vi spekulerat lite i om vi kanske ska rulla mot arvidsjaur och gå ut på laponia som har nått laserparty där.. Det verkar bli så!! kul kul.

Puss
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback