ååååh snöönn!!!

´Tala om beslutsångest.
Idag är dagen som jag väntat på då jag ska få klä ut mig och gå ut på halloweenfirande på hatten.
Först hade jag ju en kanon idé om att jag skulle klä ut mig som plupp.. Men den planen barkade nog eftersom jag inte hittat någon blå sprayfärg att ha i håret och inte heller någon gigantisk lång röd halsduk att ha.
Sen kom ja på att jag skulle ju kunna vara Snövit.. Jag har rätt läng på håret, jag har ett "rosett-diadem, gul kjol och blå tröja.. Men då saknar jag ju den där kragen som hon har. Kragen som verkligen gör att det är snövit.
Så då har jag nog nu tillslut efter många klädesprovningar nu på morgonen kommit fram till att jag helt enkelt får gå ut som Lilly Allen, som hon ser ut i musikvideon "Oh my god" då hon är tecknad.
Det får nog lov att bli så..

Annars har jag en nödplan och det är att ta på mig bara peak kläder och gå ut som "Peaken" som mig själv alltså.
Men det är som sagt bara en nödplan, det är ju inte lika roligt! :)

Aja.. Igår så var jag så himla trött hela långa dagen.. När jag kom hem från jobbet gick jag och la mig och sov till ca 20:00. Jag tog en dusch, satte mig vid datorn en stund och sen var ju klockan 23:00 så då var det bara att gå och lägga sig igen. Imorse vaknade jag kring 08:30, lycklig som ett litet barn blev jag när man såg att det hade snöat jättemycket under natten och att det fortfarande snöade!! Jag hoppas verkligen att den här snön får stanna !!


Nu har jag skickat ett jättelångt mail till min vän Frida som nu bor i slovakien.. Jag ska fixa skypa nu så att vi kan prata där igenom också :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback