When quality & design matters

Jag har hittat en sida fylld med kläder som jag vill beställa.
Det är inte billiga kläder men de är så rackarns snygga..

Det var Tomas som tipsade mig om sidan. Han gav mig en pik om ett par byxer som han vill att jag ska köpa till honom..
Jag förstår honom. De var riktigt snygga men kostade ju 2 498:-
image35
Men 2 498:- för ett par jeans tycker jag är lite väl mycket pengar.. Frågan är om han inte skulle bli less?
Själv hittade jag 2 par jeans. De låg på 1400:- och det är ju ändå ett normalt pris för jeans nu för tiden.. Märkes jeans alltså.. Plus att jag hittade skitballa skor också ..

image36image37

Titta får man.. Men jag tror aldrig att det blir att jag köper dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback