Upptagen

De första dagarna här i maj kommer jag inte hinna gör så mycket mer än jobba tror jag. Jag har jobbat sen i måndags och är ledig först på Tisdag. Det blir 8 dagar i streck som jag jobbar, men jag har ju tagit på mig det själv så jag ska inte klaga.. Nej nej, jag tycker bara det är skönt att jobba mycket. Det blir skönare sen att vara ledig.

Valborgs var lyckad. Jag och Tomas var på strömlida och grillade med några tjejer. Bland annat Frida och Hanna Johansson. Efter grillningen åkte Tomas till storsund och vi tjejer åkte på en fest på furunäset. Där var Jag och Hanna kvar till 03:00 då taxin hämtade oss. När jag kom hem var Tomas redan hemma. Det hade väl tydligen inte varit nån lyckad kväll där borta?? eller så skulle det bli så svårt att få skjuts hem därifrån på natten så han kom hem kring midnatt..
image32Jag och Frida

Jag måste försöka hinna träffa Frida innan hon åker ner till Ungern om 2 veckor.
Vi måste gå och äta på Golden Dragon sen när hon kommer hem =)
Stekta blandade grönsaker med Szeshuansås =) Mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback