sova middag

Gud så skönt det är att sova middag. Man vaknar som en helt ny människa efter att ha vilat en timme ungefär.
Det är kanske sant som det är sagt.. 30minuters sömn på dagen är som 1½timmes nattsömn. Inte konstigt att man kan vara utvilad efter 1 timmes sömn på dagen.

Jag var nyss inne och kikade lite på
www.pdol.se 
Utbudet på Bra artister som jag tänker lyssna på var knapert. Men jag är rackarns nöjd att Neverstore och Millencolins ska spela! 

Nu imorgon så är det face front. Om jag skulle pallra mig dit så skulle det enbart vara för att se när Randy får kultur priset av Piteå Kommun och självklart då lyssna när de spelar. Annars känns det inte så lockande att åka dit. Det är ju som för de yngre.. Drogfri entre från 15år eller nånting..

Aja, Nu blir det en liten promenad längst vattnet tror jag!

Pusstackhej


Kommentarer
Postat av: Jonna

Du tog ju en bra promenad ju! Duktig du var! :D Jasså måste man kolla in utbudet då, haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback