Sofia, palt och träningsvärk

Idag är det den 15maj och Sofia har namnsdag. När jag var mindre så brukade jag oftast få en liten present på min namnsdag så som en tidning eller en liten slant. I år så har jag önskat mig en fotfil i namnsdags present.. Jag tror dock inte att jag får nån men men. Jag skulle behöva en. Mina foppaskor som jag har på jobbet gör så att jag får som förhårdnad på hälen.. huvva..

Igår var vi på en liten släktmiddag hos farmor och åt palt. Viktor har blivit så duktig och börjat ta några steg själv.
Så han får mycket beröm nu för tiden och det tycker han om.. Men han håller på att få en kindtand och bits ibland.. Det får han ju inte börja göra nu när han ska börja på dagis i September.. Tänk om han går omkring och biter barnen på dagis också..

2timmar efter vi hade ätit palt hos farmor så åkte jag och Frida (brorsans tjej) till korpen och gick på bodypump, jobbigt med skönt när det var klart.. Och det känns i kroppen idag.. benen, rumpan, bröst, armar och rygg.
Härligt :)
Efter träningen åkte vi till SunTan och solade en stund men jag märker då ingenting idag =/ Men det kanske beror på att jag har solat lite i vår redan så jag har grunden till att kanske få en bränna i sommar =)

Jag börjar jobba 17:30 ikväll och jag undrar hur det kommer att gå med tanke på min träningsvärk =P Det går säkert bra.. Jag har ju jobbat med träningsvärk förut så..

Sen funderar jag på att kanske ta och färga håret här nån dag.. Men jag kanske får ta det då lönen kommer..

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback