pengar pengar pengar

Jag tror jag har lite ångest.
Igår var jag på stan en snabbis bara.. men jag lyckades ändå handla för hela 450:-
Jag har egentligen inte råd med sånt här. Hamna på stan och sprätta iväg pengar på sånt som jag egentligen inte behöver.. Jag sitter nu och funderar på vad jag ska göra. Om jag ska gå och lämna tillbaka shortsen och tröjan och få tillbaka 300:- eller om jag ska behålla kläderna?! Jag tyckte ju som om tröjan där och shortsen satt riktigt bra.

Jag behöver pengarna egentligen för att jag ska åka till Luleå med min lillasyster (Hon fick en tripp till Luleå med mig i födelsedagspresent)
+ att jag kommer få en usel lön den här månaden.
Jag vet alltså inte riktigt hur jag ska göra..
Fast i och för sig, om jag inte åker in till stan nå mer så kommer jag ju inte att sprätta nå mer pengar..

Aja, i alla fall... idag är en sån där perfekt dag för att ta på sig sina inlines och åka en sväng.
Det tänker jag göra direkt efter jag har ätit frukost..


image33

Kommentarer
Postat av: Jonna

inge bra då man gillar att shoppa... hiihi =) jag är också hyffsad på att slösa.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback