Pengar pengar pengar fortsättning

Som sagt var så skulle jag ju i förrgår (onsdag) åka in till stan för att lämna igen nå kläder på H&M som jag hade köpt men egentligen inte hade råd med.. Det började som jag hade tänkt mig, jag åkte in till stan och klev in i H&M butiken och lämnade igen mina kläder. Men sen barkade det.
Jag gick nämligen in på Carlings och kom inte därifrån tomhänt. Nej nej, självklart hittade jag skitsnygga kläder som jag var tvungen att köpa.. Sen vandrade jag inte på Vera och köpte mig ett par byxor där.
Men vad skulle jag göra? De kostade ju bara 257,50:- Det är ju nästan gratis..

Så när jag kom hem hade jag helt plötsligt inte 450:- extra på kontot utan bara 200:- kvar.. Men det är ju då tur att man har undanlagda och sparade pengar.
För imorgon, då kommer det inte bli lätt för mig. Jag ska åka till Luleå med min lillasyster och shoppa.
Jag kommer säkert titta in flera gånger i de butiker som finns i Luleå som inte vi har här i Piteå.. Bland annat Make up Store.
image34


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback