Lördag

Jag vill som skriva nånting men jag vet inte riktigt vad.
Jag vill egentligen itne säga att det känns bättre nu. Men det är nästa som att det gör det.
Igår kväll/inatt kände jag mig väldigt stark. Det känes som att "det här går bra"
Jag tror att jag har låtit det sjunka in lite nu.

Inatt sov jag hos min bror.. Viktor väckte mig klockan 5 och vi såg på barnprogram en stund sen sov vi nån timme till. Viktor är värkligen viktig för mig. Han gör mig glad och jag känner mig ändå ganska viktig när jag är bredvid honom. Jag är ju hans faster och det kan ingen ta ifrån oss. Det bandet kan aldrig brytas och det känns bra.

Jag har idag lite migrän men jag tror att jag vet varför. Igår drack jag bara ca 2dl vatten så jag är nog rätt uttorkad. Måste nog hälla i mig hinkvis med vatten idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback