Lite blogg bara

Oj nu har maj snart tagit slut och vi går in i Juni. Det är helt otroligt hur fort tiden går. Och då menar jag inte som talesättet "tiden går fort när man har roligt". För roligt har jag absolut inte haft hela tiden. Absolut inte i maj.
Jag och Frida hade dock kul i Turkiet. Vi åkte söndag 20maj och kom hem igår söndag 27maj. Jag har ännu inte lagt upp bilderna från resan på
www.peaken.pixbox.se men det kommer snart, ska bara välja ut vilka som får synas ute på nätet :P

Nu är det natt igen. Under veckan i Alanya har jag ju varit nattmänniska ganska kraftigt så det är svårt att sno tillbaka dygnsrytmen. Men jag tror att jag ska gå och lägga mig nu eftersom jag har varit vaken i över 35 timmar.
Ska bara bränna en skiva först.

image39

Kommentarer
Postat av: Friday

haha bilderna denna kväll alltså.. herregud :P

2007-06-04 @ 01:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback