Vår hängig?

Jag har sovit dåligt inatt igen.. Kan hända att det är för att jag somnade i soffan?
Jag har kännt mig hängig nu i nån vecka och jag vet inte varför.. I fredags på jobbet så märkte till och med Sjuksköterskan Ulla att jag var hängig. Så hon tog lite prover på mig.
Jag har alltid haft lågt blodtryck. Men då låg jag på 115/70. Jag minns inte sist jag hade så "högt", men det är ju bara ett bra blodtryck. Har legat på 100/60!
Kanske jag har lågt med järn?
Vi kollade även det. Men inte det. där låg ja på 135 så det är ju bara perfekt! Kanske jag har nån UVI? nejdå, för vi tog en sticka och det visade ingenting!
Kollade även blodsockret men det var ju också bra. 5,6. Vad kan et då vara?
Bara vanlig vår hängighet?
Har ett test kvar att göra men jag tvivlar på att det ska visa nånting!


Får försöka tänka på annat!


30Mars ska jag på havsbadet och se The Boppers spela där.
Ska bli rackarns kul. Det kommer väl bli som vanligt... Jag och en massa 40+ : )
Skulle varit säkrt roligare och Marika skulle ha kunnat följa. Hon vill, men jag tror inte att det blir.
Hon lär ju vara hemma med lillkillen : )

image21

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofia, om jag är ledig ska jag inte svika dig! Skulle vara en höjdare att fara dit =)

2007-03-19 @ 18:24:44
Postat av: Anonym

Ops, glömde namnet : )

2007-03-19 @ 18:25:44
Postat av: Emma tha blemma

Ska du på boppers?? ååå jag kanske ska dit beroende på vädret i fjällen.. nu undrar du "vafan snackar honom"... jens jobbar på kappa, kappa ska bjuda på boppers + middag och sånt kul, men jens kanske ska till fjällen, mest troligtvis... men om snön har smält så kommer jag också :)

2007-03-20 @ 14:10:21
Postat av: Jonna

Inge skoj att vara hängig ju.. :/ Hoppas du är pigg till boppers iaf! ;) Hihi, imorgon på roaster? Hoppas! :D Isåfall kommer dit ljus dit också..;P

Postat av: Jonna

Inge skoj att vara hängig ju.. :/ Hoppas du är pigg till boppers iaf! ;) Hihi, imorgon på roaster? Hoppas! :D Isåfall kommer dit ljus dit också..;P

2007-03-20 @ 22:26:37
URL: http://jonnaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback