Uppdatering

Jag sitter inte lika ofta vid dumburken längre nu när våren är på väg!
Njuter av värmen, man vet ju aldrig om det kommer nån sväng med kyla eller snö!
Brukar ju som göra det i mars har jag för mig : )

Idag blev jag så sugen på att ta fram mina inlines och åka en sväng.
Det är så underbart att fara ut med inlinesen då asfalten är torr! :) Jag tror dock att det fortfarande är för mycket grus ute på vägarna.

Jag har lärt mig hur jag ska komma ihåg hur man gör med klockan när det blir somartid respektive vintertid..
Då sommaren kommer så ställer man FRAM utemöblerna ( och klockan) Och då vintern kommer så ställer man TILLBAKA utemöblerna (och klockan)

Dagens bild får bli en bild som jag tog nyss för att visa hur varmt det är i solen idag!
image22

Så himla skönt : )


Och du Jonna!! På fredag blir det att bugga för fulla muggar : ) Eller hur?! ; )

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jamen självklart! :D Skoj ska det bli.. läängtar ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback