Mobilstöld igen


Jag har så mycket ilska inom mig nu!
Kanske är det nog i onödan. Men jag är så förbannad ändå.

Jag har varit och hälsat på nere i Sandviken där jag bodde nästan ett år.
Var där över helgen 9 mars till 11 mars.
På Fredagen var det utgång. Byz spelade på Krogen Underbar.
Nästan alla som jag her berättat för att jag skulle se Byz spela har frågat mig:
"Vad är det?"
Nog har ni väl hört låtarna:
Byz - Karatefylla
Byz - Hey där
och
BYZ - DO YOU WANNA FUCK

Eller hur? Då vet ni vem han är...


Byz i Sandviken 9 mars


I alla fall.. där på krogen var det någon som tog min mobil från mig!
Så på 1 månad har mina 2 mobiler blivit stulna!!
#&¤%§

Polisen i Piteå samverkar tydligen inte med polisen i andra län än norrbotten.
Visst verkar det konstigt?
Aja, men imorgon ska jag då i allafall få en ny telefon på försäkringen.
Man blir ju så handikappad utan telefon!!

Men i stort sett har iallafall min helg nere i Sandviken varit riktigt bra!

Synd bara att en kompis inte kunde träffa mig mer än ca 1timme.
men men, man prioriterar ju olika.

MEN!! Jag är så glad.
I Fredags kl 14:22 fick min bästa kompis Marika Vestin en liten pojke på Sunderbyns sjukhus.
2995gram och 52cm lång! =)
Hans namn blev Leo Ludvig Vestin!
Har lagt upp en bild på honom på www.peaken.pixbox.se

= )


Jaja, nu ska jag försöka få igång den stora klumpedunsen till telefon som jag fick låna från Geab The Phonehouse idag. Den verkar inte fungera : /

Kommentarer
Postat av: Jonna

Näää! Gud så irriterande! :/

Postat av: Friday

har ju ringt till dig massor av ggr, men bara mobilsvar. Nytt nummer? Din bil väntar på dig : ) Hör av dig idag så får vi träffas!!! Slutar 17.00.

2007-03-13 @ 07:30:02
Postat av: Sanna

därför du inte svarar då man försöker nå dig:P

2007-03-17 @ 00:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback