trafik kaos

små onga på gatorna och trafikkaos på vägarna.
Det är fan inte kul i Piteå i helgen..
Men jag tog mig i allafall in till stan idag och fann mig en parkering. helt fuckin amazing.
Jag har köpt mig blekning men jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. vi får se..
det blir en surprize.

Imorgon om solen håller i sig så kommer första jordgubben i vårat jordgubbsland :)
Jag hoppas det blir så för jag har nämligen delad tur imorgon så jag hinner ligga ute och sola i 4 timmar ifall det skulle vara soligt =) Måste få nån färg nu, jag har ju bleknat bort.. fyfan..

Nu att sluta med måstejag få säga att jag blivit såld på The killers album Hot fuss.
Mr Brightside är en toppenlåt ; ) En riktig såndär låt som man spelar HÖGT efter man har duschat. Står framför spegeln naken med hårborsten som mick och sjunger med och dansar ; )
Ingen vacker syn kanske men en härlig känsla!!!

image43


PussTack Heejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback