färgade linser

Förrutom min passion för smink så tror jag att färgade linser ska få bli lite av en udda hoddy för mig=)
Jag har nyss fått hem ett par blåa linser.  Tycker det är skitkul att få variera lite och det är ju inte dyrt heller. 199kronor för ett par som räcker 1månad. Att få byta ögonfärg 1gång i månaden för 200kronor tycker jag låter skitkul och för ett rimligt pris :-)

Jag har nyss skickat in en före och efter bild till sidan.. för varje månad väljer de ut en person som vinner ett par linser gratis.. Om jag skulle vinna så skulle jag välja ett par bruna tror jag. Jag har märkt att mina ögon blir grönare för varje år och det vill jag inte.. jag skulle vilja ha riktigt bruna ögon ;-)
image41

Nu ska jag börja göra mig i ordning för att åka in till stan och få mina ögonbryn fixade..Det vill säga färgade och plockade.  

Utgång på lördag för då fyller Jonna år :)

 


Kommentarer
Postat av: friday

Sötis! Du blev jätte fin i dom blåa linserna.. kul att ha nå annorlunda, visst ! Fast du är ju vacker i din naturliga färg också ! Har ringt dig men fick inget svar, har en förfrågan om ikväll. O visst, utgång på lördag! KUL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback