Vikariefest ikväll

Snart är det PDOL och jag känner mgi extra taggad.. Dessvärre jobbar jag lördag och söndag. men jag ska ändå ut och kika på folket ett tag. leka lite papparazzi som vanligt :)
Tycker det är så kul att ta kort och ha minnen sparae sådär på bild. Även om det oftast för stunden bara är en oseriös eller något seriös bild..Men det är så kul att kolla på bilderna i efter hand..
Förra veckan satte jag mig och kikade på de första albumen med bilder som jag la in på pixbox.. 2004 var det.
Oj vad personer har ändrats. utseende och personlighet. När jag kikade på bilderna kom jag ihåg precis hur det var när vi tog bilderna m.m. Kul att man ändå minns det så väl fastän det är så långt bort.

Nu märker jag att jag håller på att bli lite salongerusad..Jag får skriva om i alla fall ett ord i varje mening jag skriver.. Sitter nämligen och dricker nån öl ikväll.. Det är vikariefest på Norrstrand.. Rätts psyk och berggården :)
Dessvärre tror jag att jag nästan är den enda från Berggården som ska dit ; ) Men det gör inget :) Blir säkert kul

Dagens bild får bli på mi och Leo..
Vi har nämligen varit på stan idag.. hittade mig 2 par byxor och ett armband..

image46

Puss Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback