Magapirr

Tyvärr så fick jag inte som jag ville i helgen.
Jag hade tänkt be en tjej ta min delade tur imorgon söndag så att jag själv skulle kunna åka idag till Arjeplog och vara med på Silver yran. Men det sket sig. Kom på att tjejen varken hade medicin deligation eller kunde namnen på alla och det skulle blir jättejobbigt för den andra vikarien som hon skulle jobba med. Så jag får jobba..
Men då ska jag istället åka till Arjeplog imorgon efter jag har slutat jobbet kl 21:00.
Det låter knäppt... Att jag ska åka till Arjeplog kl 21:00.. det betyder att jag är framme cirka 23:00-23:30.
Men det känns kul. Blev lite impulsivt sådär som jag tycker om.. =)

Idag efter jobbet så ringde Marika och frågade om jag vill gå ut på en promenad med henne eftersom hon hade slängt i sig en cheescake och behövde promenera bort de extra kalorierna som hon fått.. Vi var ute och gick i cirka 1,5h. Jätteskönt. Det var jätteskönt ute, solen värmde sådär lagom perfekt.

Det var egentligen tänkt att jag frida, linda och emma skulle vara på norrstrand ikväll och spela minigolf och kanske dricka en öl. Men det blev inte för att det blev ändrade planer att vi skulle varai badhusparken och då blev jag lat och stannade hemma.. Sminkad och i förd en söt liten rosa klänning..

jaa, singel livet leker väl inte alltid men jag känner faktiskt att jag klarar mig rätt fint. Jag har i veckan haft en blind-date som gick himla bra. Har haft rätt mycket magapirr!! :) Men jag antar att det hör till när man har blind-date ;)
Eller? Jag är inte van att dejta direkt..

Till veckan är jag ledig 4 dagar!! Så himla skönt.. Jag jobbar endast tisdag onsdag och torsdag!!
Till helgen är det vikariefest på Norrstrand och jag tror att jag ska dit.
Jag kanske även får besök av Sofia Forslund från Sandviken. Det ska bli jättekul om hon kommer!!!
Längtar som sjutton och saknar faktiskt Sandviken en aning :)

Klockan går verkligen sakta ikväll och jag känner mig ännu pigg..
Men kanske man ändå skulle krypa ner under täcket nu med tanke på att jag börjar jobba 06:30 imorgon.
Det innebär att jag ska stiga upp 05:30. Aja, år prova lägga mig i alla fall.. Ska nog tända en mysig brasa i öppna spisen..

Sov Gott..

PussHej


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha vilken tripp efter jobbet :) Men det är skoj med impulksivitet ibland.. ;P Ohh blind-date spännande ;) Ha det sötis, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback