Konstig helg

Jag vet itne hur den här helgen blev/blir. Jag har jobbat måndag tisdag och onsdag, sen var jag ledig torsdag fredag och då blev det utgång. Igår fyllde brorsan även 30år så det blev storkalas och förfest där.
Sen i morse blev allting konstigt. Jag visste att jag skulle upp och jobba men det kändes ändå helt fel. Jag har varit ledig två dagar och ska upp och jobba.. Men det är inte måndag.. känns jättefel att det är lördag.
Jag har inte riktigt förstått att det fortfarande är helg och att det egentligen inte var helg då jag var ledig.
Jag är införstådd att jag ska jobba imorgon från 06:30.. Men är det verkligen söndag imorgon och inte Tisdag?

Jag har blivit helt dygnsvild...
Jaja.. Jag har i alla fall inte bestämt mig om hur jag ska göra ikväll, om jag ska betala in mig på området ikväll och vara nykter eller om jag helt enkelt stannar hemma och kanske ta en öl?!?!
Jag tror nog att det blir en kombination av dem båda..
Det blir nog såhär att jag sitter hemma och dricker en öl och sen närmare 24:00 (om det är bra väder och inte regnar) så går jag in på området och kikar på Millencolin som spelar 01:00..

Vi får se. Jag får väl uppdatera senare!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback