Impulsiv

Ååh vad jag älskar att vara impulsiv. Det är som en kick då man bestämmer sig för att göra nånting oplanerat.
Idag ringde Sofia och berättade att hon kanske skulle komm upp till Piteå och träffa mig på 2 veckor ungefär.
Det passar perfekt för den helgen är enda gången jag är lånledig i sommar. Det vill säga 3 dagars ledig ;)
Ja längtar som sjutton. Ska göra en lite checklista på allting som jag vill hinna hitta på med henne.
Har inte träffat henne sen i mars :-(

Undra om Spindelmannen 3 var nån hit? Jag hade tänkt gå och se den men nu har en tydligen slutat gå :-/
Vet ingen som har varit och sett den på bio heller? ! ? !

Vill att nånting ska hända NU!!!

Kommentarer
Postat av: Friday

Men det kommer ju snart hända : D Inte länge kvar nu gumms.. hehe Gu va kul ! ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback