snowboard

Vintern. det är verkligen för mig den bästa årstiden.
Du kan alltid klä dig varmt så du inte fryser. Och du kan oftast inte klä dig FÖR varmt så du svettas.
I jämnförelse med Sommaren. Ibland på sommaren kan man ju inte klä sig rätt. Även om du är naken på sommaren så svettas du ju?!
Nä, tacka vet ja vintern.
Det stora +et är ju att man kan åka snowboard!

Min snowboardJag hoppas bara att snön ligger kvar till v.16. För då bär det av till Hemavan.
Snowboard, skoter, afterski. Det kommer bli kanon hoppas jag.
Om jag inte minns fel såtror jag att det fanns 4 bäddar plus en hörnsoffa som man kan slagga i =)
Jag hoppas att vi har några vänner som vill följa med. ;)
Men
, det är ju ett antal veckor dit. Så vi lägger det åt sidan en stund tycker jag!

Har annat planerat som inte är såååå långt fram ändå..
Första helgen i mars så har jag tänkt mig till Arjeplogs marknan. Kommer mest troligt att få träffa Johan Löfbom där, som jag inte träffat sen i höstas. Ser fram emot det=)
Sen 9 mars till 12 mars så kommer antingen jag själv eller jag och Tomas befinna oss nere i Sandviken!
Jag har nämligen tänkt gå och se Byz spela på krogen där!!
Varför kan inte vi här i Piteå få lite större artister som kommer och spelar på krogen för oss?
Jag såg också att Dr Alban ska vara i Sandviken nu på onsdag!
Även om ja kanske inte tycker att han är så bra så skulle det ju ändå vara lite nöje i om han kom hit och spelade en lördag eller så.. eller tja.. vem som helst då för den delen (då menar jag ju alltså lite mer kända artister än bara lokala band)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Viiinter är skoj! :) Hihi..

Postat av: Friday

Ne..inte ens för 5 öre. BLÄÄ :P

2007-02-20 @ 10:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback