rastlöshet = botten

Vad allting förändras!

För flera år sen så lääängtade man efter sommarlov och ledighet i flera veckor.
Idag håller jag på att slita håret av mig för att jag varit ledig i 6 dagar!
Nu var det ganska längesen jag var "ledig" såhär länge.
I januari var jag ledig högst 3 dagar i sträck.

Men jag är en sån person som inte tycker om att vara ledig.
Jag har aldrig riktigt tyckt om sommarlov eller jullov med lång ledighet.
Jag vill vara sysselsatt, även om det betyder att jag var tvungen att gå i skolan.
Men jag hade ju nånting som jag kände var viktigt att göra!

Nu har jag börjat fundera om jag ska kolla upp nått/några kurser som jag kanske skulle
vara intresserade av.
Men vi får se.. har itne bestämt mig ännu.
Min önskan är ju att jag ska kunna hålla mig sysselsatt med mitt ARBETE!
Men, jag vet ju tyvärr att februari mars april brukar vara lite tjärvt med jobb..
Förutom sportlov och påsklov. men det är ju bara en vecka =(

Men men.. jag ska kolla lite på internet nu och det finns för kurser
som jag skulle känna att jag har nytta av att läsa!!

See Yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback