Min dag

61116-15
Mitt nästa köp?
Ååh, jag är så himla sugen på den =)
Men då betyder det ju att jag måste ha nå jeans till?? hmmm. jag som strejkar mot jeans och bara kar klänning... Hur ska jag nu göra??


I alla fall.. idag har jag hunnit med en hel del tycker jag.. fastän jag klev upp kl 13:00!!!!
Jag har hunnit vara på stan med Pomas en liten sväng. Han köpte en ny digitalkamera åt mig, eftersom han slarvade bort min förra..
Sen åkte jag en sväng till Frida som inte var så kry = /
Vi surrade bara lite och testade min kamera.. mycket fina bilder.. hmmm?? nja, kanske inte så fina ändå. Tänker inte lägga upp nån i alla fall.. varken här eller på
www.peaken.pixbox.se = )

I alla fall.. vidare till hur min dag sett ut...
När Frida började jobba så åkte jag till dollarstore. Köpte lite nya kaffemuggar (observera MUGGAR.. Jag tycker inte om att dricka kaffe i små KOPPAR) och lite annat tjaffs.
Sen bar det av till den här lilla pysen:
61116-12
Fasters favorit Viktor!!

Var ju bara tvungen att ta några bilder. Och han blev lika snygg som vanligt!!
Stannade och drack kaffe tills jag fick skynda mig iväg till Jonnas ljusparty.
Det var mycket trevligt.. Jag beställde ett runt doftljus som var orange med doft av Guava & Papaya!
 Sen kom jag hem kring kvart i nio..

Nu sitter jag och pratar med Frida. Vi ska vara polers imorgon och hitta på nånting.
Kanske ta nån bättre bild imorgon än de vi tog idag?
Eller vad sägs??


Och Marika har INTE fött än : / Jag som hade bestämt mig för att hon skulle föda i eftermiddags..
Men den kanske kommer imorgon??
HOPPAS!!


Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback