Fullkorn!

Då så.

Ett år sen sist jag skrev här?
Har aldrig riktigt lagt ner någon energi på bloggen.
Men man kanske kan prova?

2-3gånger på gymmet i veckan.
minst 40minuters promenader nästan varje dag
Frukt, grönsaker, fullkorn och energirik mat.
Och Icket att förglömma TE!
61116-3

Det är en stor del av det nytillkomna i mitt nya liv!

Gör jag det för Beach 2007?
Skulle inte tro det. Jag gör det för mitt eget välmående.
Du kanske inte tror mig?! Men kanske om jag visste att jag skulle
vistas på beachen i sommar så att jag skulle gjort det för den orsaken.
Men som de senaste 3 åren så kommer jag nog inte ha tid att vistas på stranden
eftersom jag jobbar, eller så är det dåligt väder de få dagar som jag är ledig...


Kommentarer
Postat av: Jonna

Bättre att göra det för sin egen skull, blir bättre och roligare då.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback