En lyckad dag


Jaa.. Det är inte varje dag som är rolig.
Men denna dag har varit lyckad =)
Klockan 12 gick jag över till Marika och hälsade på henne och bäbisen i magen.
Vi ägnade en stund åt att berätta för barnet där inne att vi tycker att "den" ska komma ut NU.
Men den ville vist inte det.. den låg bara stilla där uppochner i mammas varma mage och putade med rumpan så den kändes  uppe i högra hörnet på magen =)

Sen vid 16:00 gick jag hem och lagade quornpytt till mig och Tomas. Det är inte ofta som vi kan riktigt laga mat och sitta ner och äta den tillsammans : /
Rätt trist..

Klockan är nu i alla fall 21:47 och jag har nyss kommit hem.
Jag har varit och solat med Frida (brorsans tjej)
De har nya rör på solariet på busstation. Det var mycket skönt.
För här hemma sitter jag bara och fryser varje dag.. vi har så rackarns kallt..
Jag tror aldrig att jag har sett att vi haft mer än +20o inomhus : /
61116-8
Frida, min bror och Viktor på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback