tandläkarskräck

Nu var det då snart helg igen.
Jag sitter hemma på min lunchrast nu efter att ja har varit hos tandläkaren och lagat ett hål :/
usch, ja tycker verkligen inte om att gå till tandläkaren, fastän ja hade en jättebra tandläkare och jättetrevlig tandsköterska den här gången. Sen när man är klar så är ju nästan det värsta kvar. Det kostar ju för tusiken 5-600kr bara för att öppna käften hos tandläkarn. Nu idag fick ja punga ut med 760kr.
Det är ju nästan som ett rån att gå till tandläkarn..

Nå väl. I förrgår fick jag i alla fall veta att det blev något missförstånd och att min chef kallade in mig för att erbjuda mig tjänsten som ja sökte på.. 85% från 1/1 till 31/5. Så jag tackade gladeligen JAAA till det!!
Igår ringde jag till bostadsförmedlingen och berättade om min situation, att jag behöver en lägenhet 1januari. Gärna en 2.a. och det skulle jag till 100% säkerhet få!!
Så till veckan ska jag och Anci fara och titta på lägenheterna och välja vilken ja ska ta.. Ja tar ju gärna faktiskt en billig ska jag erkänna..

Nu har klockan 11:38 och jag börjar jobba om 20minuter. Det är rätt skönt att bara jobba till 16:00 idag.. Då hinner jag springa på bolaget och ICA direkt efter jobbet..
Ikväll ska jag och Elin dricka nån öl och gå ut på puben och fröjda :D
Ne nu måste jag smälla i mig ettt ill habberbröd och börja bege mig tillbaka mot jobbet igen!! :)

Tjingeling
image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback