Handikappad

I fredags var det dricka öl som gällde.. Jag, Elin och Linn förfestade lite här hemma innan vi gick ut på puben..
Det var en jäkla massa folk ute på puben.. Ancvi tjänade nog bra den kvällen!!
När puben stängde så gick jag och några grabbar hem till mig på efterfest.. Jag vet inte hur länge vi var uppe men ja tror då ja somnade kring 04.00.
När jag vaknade på morgonen började jag leta efter min mobil.. Den var borta.. Jag har vänt hela lägenheten upp och ner men den finns inte här..
Så det är bara såhär att någon har stulit den.. Förbannat att folk ens orkar bry sig om att sno mobiler..
Jag har pin kod och telefonlås..Sen går det ju även att ringa och spärra kortet OCH telefonen.. vad ger det då att sno en mobil som ändå inte fungerar??
Det enda som går att använda är väl minnet till telefonen.. jag hade ju ändå 512 i minne..

ÅÅåh man är ju så handikappad utan telefon..
Här sitter jag hemma vid datorn utan att kunna kontakta någon.. SKITJOBBIGT..
Men jag har då i alla fall fått låna en telefon av Anci.. Endast telefon.. inget simkort.. Då kan jag i alla fall ställa en väckarklocka och ta mig upp åt mårron till jobbet.. Och det är viktigt..

Nu funderar jag på att gå och tvätta och sen börja städa lägenheten.. Det kan ja säga.. Det behövs.. Jag har varit slarvig i veckan.. måste ta tag i det här nu! :)


image63


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback