bara strunt

Nu har jag haft semester igen. Det var kanske dumt att chefen gav mig semester första gången.. det var ju rätt trevligt med semester måste jag erkänna.

Jag har julhandlat de sista julklapparna nu.. SKÖNT. Jag åkte i måndags till Piteå och tanken var egentligen att ja skulle stanna där till på söndag men ja har fått lappsjukan.. jag åkte hem igår.
Jag hann träffa rätt många faktiskt och få med mig alla julklappar hem hit till arjeplog också!
Jag ska ju som sagt jobba julafton.. Delad tur.. Så på mina timmar som ja är ledig på så ska jag vara hos Anci och äta lunch. =)
Jag har bytt julklappar idag med elin och Anci..
Jag är rätt sugen att se vad de ligger i de andra julklapparna men jag ska då hålla mig till julafton..
Nu har jag och Anci sett på filmen "underbar och älskad av alla " Den var helt okej, men ja tycker boken var bättre!

Jag ska skriva mer nån annan gång när ja känner mig mer sugen att skriva.. jag började bara skriva nu för jag märkte att det var rätt länge sen jag skrev sist..

så.. ett litet inlägg varsågod :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback