Tungt

Jag har varit och packat ut saker från lägenheten nu 2 gånger. Senast idag.
Fyfan så jobbigt och tungt det är att se hur allting har blivit och ännu mer kommer att bli.
Min lägenhet med drömläge lämnar jag nu och packar in grejjerna hos MAMMA igen.
Allting jag behöver för att bo själv packeteras i lådor som ställs in i förråd och skåpar..

Jag känner mig lätt depprimerad!

Frida och Elin kom förbi när jag varoch packade ihop i lägenheten så vi la oss på bryggorna och solade och jag tog årets första dopp idag. Känns löjligt att årets första dopp blev i AUGUSTI. Vad har man blivit för badkruka?
Iaf sen åkte jag förbi Viktor och var där en stund och lekte med honom och surrade med frida..
Nu ska jag strax äta middag ute på altanen och fortsätta deppa..

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jonna

Inge skoj att packa :/ men hoppas det gick bra och att du är rädd om dig!
Hihih jaa men det skulle ju kunna gå att ordna, hmm peter har dock kankse inte kvar några avsnitt men du skulle kunna få en adress och se om det fungerar ;) http://www12.alluc.org/alluc/tv-shows.html?action=getviewcategory&category_uid=680
Kan ju försöka hitta på ågot någon dag iaf :D Puss sötis...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback