Bokat resa

Yes box. Nu har jag bokat flygresan till stockholm.. Jag bestämde mig att stanna en dag extra eftersom det var billigare attflyga hem på tisdag än på måndagen..
375:- för flygresan ner och 290:- för flygresan hem :) Det var väl rätt bra pris? :)
Då hinner jag träffa min syster i stockholm också.. Jag ska nämligen inte stanna i stockholm utan jag ska vidare sen med tåg till Sandviken :)
Det kommer bli kalasbra! :)
Jag ska passa på att boka en tid och tatuera mig när jag väl är där nere också :) längtar som tusan. Nu är det faktiskt dags att jag tatuerar mig. Har suttit nu i snart 1 år och väntat på att få tatuera mig:) Så nu blir det nog av!
Jag kanske till och med gör 2 stycken. Jag har inte bestämt mig ännu :)

Kommentarer
Postat av: Monkan

När åker du?

2007-08-09 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback