Söndag eller Lördag?

Det känns som söndag idag!
En lång vilodag. Men jag tror inte att det kommer bli en sån dag.
Det är ju bara lördag.. Eller hur? visst är det väl det!

Jag sitter här i lägenheter 1 hund 1 katt några öl och en flaska Minttu.
Hade tänkt ta mig några shots för att starta dagen imorse 07:20 då jag vaknade och var pigg!
Har inte blivit nån shots ännu. Kanske kommer!

Jag har inga djupa funderingar att dela med mig av här idag. I alla fall inte ännu.
Skulle man ha tagit det lugnt idag OCH imorgon eller ska jag med ut och fröjda ikväll?
Jag kan inte bestämma mig!

Kanske tar på mig mina inlines och åker en sväng för att rensa mina tankar?
Vad jag än tänker så blir det bara frågor! Nu måste jag bestämma mig.

Nu pyser jag. Måste bränna lite fläsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback