Samma Tisdag

Idag kom jag mig iväg 09:06. Jag åkte inlines en sväng tills jag bestämde mig att jag skulle kika förbi min bror en liten sväng. ; )
Där stannade jag till klockan 14:00 ungefär, får då åkte vi till farmor. jag på inlines och brorsan skjutsade viktor i vagnen. Vi fikade en stund. Viktor läste lite böcker, och vi surrade en del.
Sen bar det iväg hemmåt. Då var klockan cirka 16:30.
SHIT vad mör jag känner mig. Mina ben är som spagetti. Imorgon är väl benen som sten I Guess =)
 Nu känns det att sommaren är påväg. Det är mycket roligare att vara ute. Finns fler aktiviteter.

Igår spelade jag basket med Marika, Anders och Anders tvillingbror Linus.
Idag har jag åkt inlines nåra timmar. Cykeln tas nog aldrig fram i sommar för min del skulle jag tro.
Jag tycker det är så härligt och kul att åka inlines så det får räcka =) Brukar bli så ofta.



Dagens bild:

Viktor provar fasters keps:
image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback