Regnig måndag


Vaknade och såg att det regnade/små duggade ute.
Mina planer för dagen var ju att åka ut en sväng med mina inlines. Men det går ju inte när asfalten är blöt.
Då förstörs hjulen.. Jag började städa lite, plockade damm och renbäddade sängen!

Ringde till Marika och frågade om de skulle till stan idag för jag vill inte gå själv. Hade så få ärenden att uträtta.
Så vi åkte in till stan.
Käkade på subland, inhandlade 2tröjor och ett rouge på Lindex.
Hittade på H&M några snygga tröjor till Tomas som jag kanske ska köpa. På Gina Tricot hittade jag shorts och en T-shirt. På din sko hittade jag ett par skor som jag ännu inte vet hur jag ska göra med.
Föll pladdask för dem direkt när jag såg dem. Prislappen låg bara på 240kr.
Ska jag behålla dem?

Tomas kommer inte att tycka om dem..

image25


Jag tror att jag behåller dem =)
Jag behåller nog alltihop =)










Kommentarer
Postat av: Jonna

jå men precis =) snygga var de ju.. hihi, fuusk med snowboard!! Pussis!

2007-04-23 @ 18:13:53
Postat av: lillasyster

storshopparn! :) Hör av dig någon dag när du ska och hälsa på viktor, ja hör av dig i vilket fall som helst!!

2007-04-23 @ 19:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback